יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

ביקורת:השכרת רכב שלמה סיקסט (sixt)

נחתו עלי אורחים מחו"ל.
הלכנו איתם ליפו העתיקה, לנמל יפו, לשוק הכרמל, לנחלת בנימין ולמסעדות שונות - ראו ביקורת חוזרת על מסעדת רג'ינה בתחנה.

בסוף השבוע התלבטנו מה לעשות והוחלט שנוסעים לים המלח.
אלא שאנחנו ביחד 9 אנשים...

ולכן ביקשתי מחבר שעובד בשלמה sixt שיבדוק עבורי.

המחיר שקיבלתי שם הוא מחיר למשפחה ולכן לא נתעכב עליו אלא על השירות.

שאלו אותי היכן אני רוצה לקבל את הרכב וביקשתי באיזור השפלה.
הציעו לי את סניף אשדוד ושם היה רכב מסוג אופל ויורו (Opel Vivro), שהיה מתאים לגמרי לצרכים שלנו- מקום ל9 נוסעים ולקצת ציוד (צידניות, שתיה, וכסאות) מאחור.

השיורת בסניף באשדוד היה מקצועי, וידידותי, וניתן תוך יחס אישי מצויין - אין לי תלונות על כך.
על הרכב יש לי כמה תלונות:
כשתידלקתי אותו- הוא תודלק עד הסוף אבל המחוון בלוח השעונים סרב לעלות כלפי מעלה.
בנוסף - היה חיווי מסויים שיש בעיה ברכב- והחיווי החל דקות לאחר שיצאתי מהסוכנות.
זה לא הפריע לנסיעה וכיון שהיה מדובר ביום שישי לא רציתי להתחיל להתעסק בזה ולכן אחרי שבדקתי שזה לא משפיע על הנסיעה עצמה או על הבטיחות- המשכתי בדרכי.

בקיצור:
שירות מצויין.
רכב עצמו- טעון בדיקה.

תגובה 1:

  1. שמחה לשמוע שהיה לכם טיול כיף :) האמת שבארץ ממש לא בעיה למצוא השכרות רכב מצויינות.. באירופה תמיד יש לי בעיה למצוא רכבים אוטומטים, הכל הכל הכל ידני! :(
    http://www.aviv-rent.co.il/

    השבמחק