יום ראשון, 7 ביולי 2013

ביקורת מסעדה: המזרחית, של צל תמר - צומת צמח

נסענו אני והשותף שלי לפגישה אצל לקוחה בקיבוץ דגניה.
היא המליצה לנו בחום להגיע למסעדה הזו.
המזרחית, של צל תמר - צומת צמח
היא הבטיחה לנו שלא נתאכזב.
עוד נחזור לזה...

הגענו - המסעדה בוהקת ונקיה ביחס לחום המתיש שבחוץ.
הריהוט עשוי מעץ עם מגוון שולחנות - מרובעים סטנדרטיים וגם עגולים לכינוסים משפחתיים - את החלק הזה אהבתי.


היינו 2 מבוגרים ו3 ילדים.
הוצע לנו מיד ללכת על העיסקיות.
עיסקית לילדים שכללה: נקניקיות, שניצלונים או במקרה של אחד מהילדים שרצה שיפוד של לבבות בתוספת ציפס ב35 שקלים.
המנות הגיעו בטפטוף.
הנקניקיות הגיעו לאחר שטוגנו קשות בשמן עמוק וקצותיהם נפתחו בסגנון הטייוואני (איקס בקצוות- מה שפתח אותן להן נראו כמו זרועות של דיונונים)...
השניצלונים היו בעצם כ6 חתיכות ממש קטנות של נתחי חזה עוף מטוגנות ומצופות בפירורי לחם.
ושיפוד הלבבות היה שיפוד לבבות.
מנות הפתיחה למבוגרים שכללו: טחינה, סלט חצילים מוחמץ, סלט עגבניות בכוסברה, סלט גזר, סלט גרגירי תירס, סלט טורקי וסלט חריף כלשהו.
לא נפלנו משום סלט ובגדול אין הרבה מה לספר עליהם.
בנוסף קיבלנו 4 פיתות חמות.

לעיסקיות של המבוגרים (59 שקלים) הזמנו למנה אחת 2 שיפודי פרגיות ולמנה השניה- שיפוד כבד עוף ושיפוד קבב.
שהיו בסדר לא יותר.

ארוחות הילדים כוללות שתיה.
עסקיות המבוגרים לא ולכן הוספנו לזה 2 פחיות קולה (9 שקלים לפחית).

מנות הילדים קיבלו קינוח - גלידת שוקולד ווניל פרווה.
(המסעדה כשרה).

לקינוח שתינו אספרסו.

לסיכום:
מסעדה יבשושית. לא נפלנו אבל גם לא התמוגגנו.
סוג של מסעדה כשרה. לא בשר לא חלב.
לעניין של התמחור אני דווקא כן רוצה להכנס.
לא מדובר במסעדת שף ואכלתי ארוחות הרבה יותר טובות מהארוחה הזו במחיר נמוך יותר.
59 שקלים ללא שתייה שעולה 9 שקלים משנה את הארוחה הזו לסדר גודל של  68 שקלים- וזה כבר מוגזם בשביל 2 שיפודים (ויסלחו לי תושבי הצפון ואיזור הכנרת) - זה קצת יותר ממופקע.
האוכל ממש לא היה ברמה של ארוחה בכמעט 70 שקלים.
ואפילו רחוק מזה.
אני לא חושב שאכנס אליה בפעמים הבאות -לא כי היא לא היתה בסדר אלא יותא בגלל שאני אחפש מקומות קצת יותר מעניינים/מסעירים.

סיכום סופי:
שירותים - נקייים.
שירות- טוב מאוד.
(למרות שטעו פעמיים בחשבון שלנו...)
אוכל- ככה.

המלצה- אני מקווה שיש מקומות אחרים בסביבה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה