יום שישי, 5 ביולי 2013

ביקורת לפרסומת: גולד ליין

מדהים אותי שאנשים, ובעלי תפקידים לא מצליחים להבין מתי דמויות מסויימות הן בדיחה אחת גדולה ומתי לא.
האם האנשים, המנהלים של גולד ליין עצרו לרגע וחשבו מה הם יעשו למותג שלהם (לא שמדובר בקוקה קולה או במשהו שמתקרב אפילו לקרסוליים של מותג רציני אחר) כשהם בחרו בליהיא גרינר להוביל אותו?

מעבר לכך שהפרסומת (כמו הפרזנטורית שלהם) מעצבנת ואינפנטילית אני לא חושב - ותקנו אותי אם אני טועה - שלא בטוח כמה יזכרו אותם לטובה - נהפוכו - אני חושב שאם כבר כן יזכרו אותם זה יהיה אולי דווקא  לרעה.



מה שמזכיר לי שממש במקרה אתמול קניתי מאוור חדש.
כשנכנסתי לזאפ כדי לראות מי ומי בין המותגים- לא זיהיתי את גולד ליין כמותג ששווה לבדוק אותו.

ממילא גם לא קניתי את המותג שלהם - למרות שיש להם קמפיין שרץ עכשיו (או לפחות התחיל לרוץ בחודש מאי 2013...)

ככה שהתוצאות של הקמפיין שלהם עלובות במיוחד.
זה ממש לא מפתיע כשהם לקחו אחת כמו ליהיא גרינר לעניין הזה.

אולי אחרים ילמדו מזה שיעור ויקחו פרזנטורית קצת יותר הגיונית....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה