יום שני, 20 במאי 2013

ביקורת מסעדה: בלאק בורגר - עזריאלי

נפגשנו לפגישה עיסקית.
אני ועוד שניים.
וכיון שאני מכיר מסעדות אחרות מהרשת הזו- די סמכתי על עצמי בבחירה הזו.

חשוב לציין שהמסעדה כשרה.

במסעדות אחרות של הרשת - ואכלתי שם לא מעט, העיסקית כללה סלט עלים קטן למנה ראשונה, מגוון של מנות עיקריות, ושתיה קלה.
ממה שאני זוכר, המבחר של הרמה הנמוכה ביותר של העיסקית היה דל ולא ממש מושך- אבל כל הארוחה היתה שווה את העלות שלה.

כשהגענו למסעדה הספציפית הזו גיליתי שני דברים - הסלט (מנה ראשונה) נעלם מהתפריט, המחיר עלה.עד כמה שזכור לי - וכאמור אכלתי לא מעט בסניף הרחובותי של הרשת- העלות של הארוחה היתה בסביבות 50-55 שקלים.
פה העלות של אותה ארוחה היתה 62 שקלים.

ובמילים אחרות- גם העלו את המחיר בצורה משמעותית וגם הקטינו את הארוחה.

בכל אופן כבר ישבנו.
הזמנתי את השניצל של המקום.
בשלב הזה אני חייב לציין- שגם השניצל שלהם הוקטן בצורה דרמטית.
בסניפים אחרים- השניצל הרבה יותר גדול.
ובנקודה הזו אדגיש  שהייתי במספר רב של סניפי הרשת ותמיד המנה הזו חביבה עלי במיוחד - כך שהפעם יצא לי להשוות את המנות בצורה אובייקטיבית.

והמנה קטנה.

לשניצל התלווה כלי בצורת מסננת ובו ציפס שנקרא במקום "חריף".
חשוב לציין- שלמרות המוצא השאשכנזי שלי- הציפס לא היה חריף בעליל.
ואולי כדאי לציין במטבח שמי שרוצה ציפס חריף - לטבל את הציפס בפפריקה מתוקה- זה לא נחשב.

שתיתי קולה זירו (13 שקלים).

וכאן נפל לי האסימון:
1. הארוחה הוקטנה בצורה משמעותית.
2. המחיר עלה בצורה דרסטית.
3. המקום סובל מחוסר תחרות בצורה בוטה מאוד.
בפארק המדע ברחובות, ברחוב הארד ברמת החייל, ובמגדלי אביב- הסניפים האחרים סובלים מתחרות משמעותית על אותו פלח שוק.
בעזריאלי, כך מסתמן, אין להם באמת תחרות אמיתית- וזו התוצאה.

סיכום:
אני לא חושב שאחזור לסניף הזה של הרשת.
אי אפשר לעבוד עלי כל כך ואחר לצפות שאשתוק.

סיכום סופי:
חנייה- בעזריאלי- תלוי מתי אתם מגיעים.
מחיר מוגזם - בטח בהשוואה לסניפים אחרים.
שירותים- בעזריאלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה