יום שישי, 5 באפריל 2013

ביקורת מסעדה: שווארמה חאזן פורד - חיפה

בכל פעם שאני מצפין ומגיע לחיפה - אני נכנס למסעדה הזו.
יש בה - לטעמי לפחות שילוב מנצח של אוכל טוב, שירות מצויין, ותערובת מרהיבה של אורחים.


נתחיל באוכל:
חשוב לדעת שממש לא מדובר באוכל גורמה.
שווארמיה מהסוג שמאכיל כמויות עצומות של סועדים שמגיעים לשבוע- ולא לשום דבר אחר.
אין במסעדה הזו שום פוזה מהסוג של אייל שני אלא בדיוק ההפך.
לפה באים כדי לאכול ולשבוע מהר.
מה יש בתפריט? שווארמה.
בפעם הזו ראיתי גם את השיח המוכן על האש - עוד לפני שהתחילו לצלות אותו.
וצריך להגיד משהו על הקצב- המסעדה עובדת כל הזמן.
בכל רגע נתון יש תור של לקוחות שעומדים וממתינים למנות שלהם. מה שאומר שהתחלופה של האוכל גבוהה מאוד והטריות בהתאם.
לגבי השיח הענק: מדובר בנתחי בשר כשבין לבין ראיתי שיש גם חתיכות של בשר טחון.
על הטיבול - אין לי מה להגיד כי לא הצלחתי לראות.
בכל אופן הזמנתי ארוחת שווארמה בלאפה שכללה:
לאפה דקה מאוד שדי הזכירה לי בוריטו.
תוספות לשווארמה מהמבחר של: חומוס טחינה, עגבניות, בצל בסומק, פטרוזיליה, ורוטב שום.
צלוחית ציפס.
חמוצים שונים - שהכרובית שבהם היתה מצויינת - חריפה וכבושה.
ושתיה.

 השירות: מצויין מהיר ועם חיוך.

הלקוחות: תערובת שרק בחיפה אפשר לראות כמותה: ערבים שבאים לאכול עם כל המשפחות, אנשי עסקים, רוסים, וכמובן ישראלים (שלהם יש רק בקשות מיוחדות, דרישות חריגות ותלונות כמובן...)

המחיר:45 שקלים.
סיכום:
אוכל: פשוט טעים וזול יחסית.
שירותים: לא בדקתי.
חנייה: זוועה.
יש בקרבת מקום אבל בהתחשב בשעה המתה שהייתי שם - ועדיין לא מצאתי חנייה קרובה- זה החסרון היחידי שיש למסעדה הזו.
אני מעריך שגם בעתיד אמשיך לפקוד אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה