יום שני, 11 בפברואר 2013

שילוח בינלאומי - DHL חברה מחורבנת- לברוח מהם - עדכון

3 ימים אחרי שהעלתי את הפוסט הקודם, שילוח בינלאומי DHL לברוח מהם -גוגל אינדקס את הפוסט וכשמחפשים את הביטוי "שילוח בינלאומי DHL" רואים את הפוסט במיקום החמישי.
(ככה זה כשעובדים בקידום אתרים בצורה מקצועית- התוצאות לא מאחרות לבוא...)

למה אני כותב את זה?
כי אחרי ששלחתי מייל תלונה חריפה דרך האתר של DHL ודרשתי מהם לחזור אלי, והתקשרתי לפחות 8 פעמים -שום דבר לא קרה.
כלום לא הזיז או שינה משהו בחברה או במחלקת השירות המחורבנת של DHL.

אבל הפוסט (ככה נראה) עשה את העבודה:

הבוקר - ב9:03 התקשרה אלי מיכל ממחלקת התלונות שלהם (או משהו כזה) ושאלה אותי למה לא שלחתי להם מייל? למה לא ביקשתי שיחת מנהל?
מיותר לציין שהסברתי לה ש:
  • שלחתי מייל ולא קיבלתי שום תגובה עד עצם היום הזה...
  • ביקשתי שיחת מנהל ואפילו ביקשתי לעלות בדרגה שלו- (דרשתי לדבר עם שני, שאמורה להיות זו שיכלה לפתור את הבעיה- אבל אף אחד מהנציגים או תומר שהיה אמור להיות מנהל בעצמו.. לא הסכים להעביר אותי אליה.)
    אבל כן נענתי שוב ושוב בתשובות מהסוג של "כל המנהלים בישיבה"... או "הם יחזרו אליך"...
אף אחד לא חזר אלי, ובאף אחד מהמנהלים לא התגלתה שום מוטיבציה להבין למה הלקוח לא מרוצה - או מה הוא הלקוח רוצה.... או סתם לברר מה קרה.

אגב בשלב מסויים כשלא הסכימו להעביר אותי לשני, אפילו דרשתי/ביקשתי להגיע לשי ביטון - סמנכ"ל השירות שלהם- וגם פה נתקלתי בחומת בטון מזויינת.

אבל כאמור, הפוסט הקודם, מצד שני, כבר עשה את העבודה.

כבר בתחילת השיחה עם מיכל הודעתי לה שאין לי שום כוונה להוריד את הפוסט.
והיא טענה שלא בגגל הפוסט היא התקשרה.. (כן בטח...)
אמנם לא הצעתי, לה אבל היא יותר ממוזמנת ליזום "פגישת מנהלים" עם כל אלה שלא מצאו לנכון לפנות אלי כשאני הייתי צריך את הפתרון שלהם, שתעסוק בנושא: "איך מורידים את הפוסט המביך הזה מהאינטרנט..."

חבל מאוד שחברה בינלאומית מהסוג של DHL צריכה פוסטים שליליים באינטרנט כדי לחזור ללקוחות לא מרוצים.
ואני לא רוצה בכלל לחשוב על הלקוחות הלא מרוצים שאין להם כוח כזה ביד- מה הם עושים...

טוב מאוד שהגישה הזו, נוספה לגישות אחרות מסורתיות, וותיקות יותר, שמאפשרות ללקוחות לא מרוצים להביע את דעתם על שירות מחורבן וגרוע שהם קיבלו מארגונים גדולים.
ובכך להזהיר לקוחות אחרים ולמנוע מהם לקבל שירות ומוצרים גרועים.

הגיע הזמן שחברות מהסוג של DHL- ילמדו לפעול ביתר נחישות כשדברים נופלים בין הכסאות.
ולא לנהל את המשבר בדיעבד.

אני חייב לציין עוד שני דברים שקרו במהלך השיחה עם מיכל:
היא התנצלה בשם החברה- אבל ההתנצלות שלה לא מעניינת אותי.
את הנזק שהם גרמו - כבר לא ניתן לתיקון.
היא הציע פיצוי - אבל כיון שלא כתבתי את הפוסט כדי לקבל פיצוי, סרבתי לפיצוי (בנימוס).

ועכשיו תחליטו אתם אם הייתם רוצים לעבוד עם חברה מחורבנת כל כך.

אני מבחינתי עברתי לFEDEX.

6 תגובות:

  1. שלום המבקר:) , מה שאתה מעלה פה זה בדיוק אבל בדיוק הסרטים שאני עובר עם DHL כל פעם מחדש , זו פשוט חוצפה ברממה הכי גרועה שיש האין עם מי לדבר הזה יכול לשגע בנאדם ואין מידע ואתה תלוי ועומד ,בקיצור קפוץ להם .אני חושב שלקוחות שולחים עם DHL בארץ ובחול בגלל שהם זולים יותר בכמה דולר אבל הם לא יודעים מה מחכה להם ברגע שהמשולח נוחת איזה צינתור ,שומר נפשו ירחק מDHL

    השבמחק
  2. שלום,

    יש לי תלונה של 3 עמודים על DHL. אתה תוכל לפרסם ולקדם אותה?

    תודה,

    דורון

    השבמחק
  3. דורון.
    שלח לי את התלונה ואבדוק את הנושא.

    השבמחק
  4. אותו דבר !!
    אני עושה משלוחים לפריז - פשוט שירות לקוחות בדיחה.
    הכל בגלל שאין מספיק תחרות .
    תתלוננו כמה שתרצו ופשוט הם יורידו לכם את החשק בכלל להתעסק בזה.
    כל הכבוד לך

    השבמחק
  5. הסיפור שלי: (עובדות בלבד):
    משלוח מספר 2282136861 מארהב של שולחן.
    קבעו ל10.9 בין השעות 9:00-1700 ולא הגיעו, בסביבות 11:00 התקשר השליח להגיד שהחבילה גדולה מידי ויתאמו למחר שני שליחים. לאחר בירור עם שירות הלקוחות הבטיחו שיתאמו עימי על הבוקר ב11.9. ב11.9 לא התקשרו משירות הלקוחות, בסביבות 10 התקשר השליח להגיד שהחבילה גדולה.... הוא רוצה שאעזור לו להרים, פשוט בדיחה בעיני. לאחר פניה למנכל החברה במייל חזרה אלי מנהלת שירות הלקוחות ואמרה לי שהם לא איקאה ולא מחוייבים לשלוח DOOR TO DOOR לדברים כבדים, כמו כן היא טענה שהשולחן הקטן הוא 220 קילו! הציעה לי להחזיר את המשלוח לארהב ולשבור את הראש עם טרגט לגבי החזר או "לתת יד" לשליח (זאת בזמן שהיא טוענת בתוקף שמדובר ב220 קילו).

    השבמחק
  6. מסכים עם כל מילה. 3 פעמים בשנה האחרונה נסעתי לקבל משלוח מתחנת מנטה שלם ברמת גן, יום אחרי היום בו המשלוח היה אמור להמסר והוא לא היה שם! הם גם לא עונים בטלפון אז לא יכול לברר עם המשלוח ישנו.

    השבמחק