יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

ביקורת מסעדה: לילה מורד

טוב...
אז ככה.
לא הייתי מוכן לענין אבל מי שלא מכיר- מדובר בטאפס בר בסגנון מעורב, שבאמצע הלילה- מופיעה בו רקדנית בטן...


המקום עצמו ממוקם ברחוב הרצל 4 בתל אביב- מה שמראש מוגדר כחנייה זוועה.
המסעדה יושבת על הרחוב עצמו, ומעוצבת בצורה סבירה ותו לא.

אחד הדברים שתפסו לי את העין (- ואין לי מושג למה-) הוא הנחת צלחות מזכוכית מול כל כיסא - סוג של זכרון מחדר אוכל קיבוצי משהו- אבל כאמור- יתכן שזה רק אני.

האוכל מורכב מכמה סוגים של מנות: טאפס- מנות קטנות- שהן באמת קטנות, אבל המחיר שלהן- ממש לא כזה...
דגמנו:
  • סלסלת לחם הבית (18 ש')
    לטעמי מחיר מופקע לכמה פרוסות לחם צימוקים - שלא היו מיוחדות או טעימות במיוחד- אלא נקנו בצהרים במאפריה ליד...
  • החריף של אמא (17 ש')
    הברקה: 3 סוגים של חריף. (עדיין לא מצדיק מחיר כזה גבוה לצלוחית קטנטנה...)
  • מיקס זיתים מתובלים (14 ש')
    אין מה להגיד על המנה הזו.
  • טחינה יונה (17 ש')
    עוד דוגמה למחיר מופקע לטחינה שקנו בסופר...
  • קרפציו חצילים (32 ש')
    המנ עצמה היתה טובה - אבל המחיר... אוי המחיר....
  • פשוט ציפס (22 ש')
    אני חושב שמדובר במנת הציפס היקרה ביותר שאכלתי- מדובר ב5-7 חתיכות של פלחי תפוחי אדמה, לא מקולפים, שטבעו בשמן... המחיר מדבר בעד עצמו.
  • פלאפל גרי מולט (32 ש')
    המנה היחידה שאולי שווה את ערך המרכיבים שבה (וגם על זה יש עוד על מה להתווכח), שכוללת פלאפל שמעורב בדג.
    המנה עצמה היתה טעימה.
  • בקלוואה טלה (32 ש')
    המנה היחידה בתפריט הטאפאז שהיתה שווה את המחיר שלה: הברקה וביצוע מצויין של המנה.
  • איקרה (22 ש')
    עוד מנה סתמית במחיר מופקע.
  • קרפציו בקר (32 ש')
    לצערי - לא טעמתי- אתם תשפטו.
  • ארטישוק ואבוקדו (32 ש')
    הארטישוק התגלה כארטישוק ירושלמי- אני אישית לא התחברתי.
    המחיר עדיין משקף רמת מחירים גבוהה שלא מצדיקה את עצמה.

כמו שניתן להבין- מדובר במחירים (שלטעמי לפחות) מופקעים לחלוטין.
הן בכמות, הן בהיצע, והן בביצוע (על 3 כפות של טחינה היונה אני צריך לשלם מחיר של 3 קופסאות???)
למה זה מרגיז אותי? כיון שמדובר בצלוחיות קטנטנות - שמכילות מנות שמספיקות בקושי לאדם אחד. (ראו לעיל את מנת הציפס...) אבל התמחור של רוב הצלחות - הוא כשל ארוחה עיסקית של מסעדות ברחוב הברזל...

הקטע של המסעדה הוא של הופעת הרקדנית בטן- שגם אליו לא ממש התחברתי- למרות שהנשים בשולחן מאוד אהבו אותו.

אגב- גם מחירי האלכוהול פה לא בדיוק זול או מדהים...

סיכום:
בשביל הופעה של רקדנית בטן שהסתובבה ליד השולחן שלנו בדיוק 2 דקות, קיבלנו ארוחה- שלפחות את רובה אני והבן שלי (בן 10) היינו יכולים להפיק בבית בערך ב10% מעלות הארוחה...

בקיצור:
חנייה- זוועה.
אוכל - לא מדהים. (טחינה "היונה"??? מה נסגר איתכם שם??)
מחירים - מוגזמים לגמרי.

מומלץ?
לא ממש- אלא אם אתם פולנים שלא ראו בחיים שלהם רקדנית בטן...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה