יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

ביקורת מסעדה: מסעדת סטקיית הכפר

אני לא יודע למה- אבל בשבוע הזה נתקלתי בשתי מסעדות- שלא שמעו על המחאה הציבורית.
הראשונה היא לילה מורד (ראו פוסט קודם), ועכשיו המסעדה הזו.
מסעדת סטקיית הכפר יושבת על הפינה של רחוב ויצמן עם רחוב היסמין בכ"ס.
חניה- תלוי מתי.
אבל כשהגעתי- היתה חניה קלה (שזה קודם כל אחלה).
התישבתי ליד הבר- למרות שהמסעדה היתה די ריקה- 2-3 שולחנות.

לקחתי לפתיחה מנת פטריות (סטקיה מזרחית או לא?), וקיבלתי מנה לא גדולה במיוחד (25 ש').
הביס הראשון היה מוזר- טעם הפטריות היה מאוד לא נעים בפה.
יתכן שהביס הראשון היה של פטריה מקולקלת אבל לאורך כל המנה היתה הרגשה מאוד ברורה של פיטריות משומרות.
טעם הלוואי שליווה את כל המנה היה יכול להמנע אם היו במינימום שוטפים את הפטריות לפני הבישול שלהן.
באופן אישי - אני מעדיף שהרוטב של המנה הספציפית הזו יהיה מאד סמיך, אבל פה הוא היה מאוד דליל, והבצל החיוני למנה היה מאוד מצומצם.
למנה צורפו 2 פיתות טריות וחריף.
כיון שלא אכלתי יותר מדי שם - אתייחס בצורה קצת יותר מורחבת למנה הזו - היתה לי הרגשה (ומדובר בשעות הערב) שהמנה הוכנה כלאחר יד.
לא הושקעה בה שום תושמת לב- שפכו את הפטריות למחבת, הוסיפו קצת בצל, תבלון, וחיממו את זה להרתחה.
על פניו - זה מה שצריך להיות נכון?
במקרה של מסעדת סטקיית הכפר, זה יצא פשוט לא טעים.

לעיקרית הזמנתי סטייק לבן בפיתה (45 ש').
הסטייק היה סביר ותו לא.
אולי אפילו שמנוני מדי.

הסלטים היו בסדר- סלט החצילים היה היחיד ששווה לאזכר אותו.

בתוספת פחות קולה (10 ש') הארוחה הלא ממש מדהימה הזו עלתה 80 ש' לפני טיפ.

בהתחשב בעובדה שישבתי על הבר - מחיר מופקע לכל דבר.
וזה מחזיר אותי לעניין המחאה החברתית.
בדרך כלל כשיושבים ליד הבר- החברה מאחורי הדלפק יוצרים קשר עם הלקוח (בניגוד לאלה שיושבים ליד השולחנות), ומציעים לו צ'ופרים קטנים ולא יקרים.
במסעדת סטקיית הכפר, אפילו מלפפון חמוץ או זיתים לא הציעו וממילא גם לא קיבלתי.
המחירים מצד שני היו בצד הגבוה של הסקאלה.
לפני שיצאתי, ראיתי שצלחת חמוצים עולה 3 שקלים.
אני לא יודע מה גודלה של המנה הזו אבל בלי שום קשר- לקוח שמשאיר 80 שקלים במסעדה- יכול או יותר נכון אמור לגרום לבעל המסעדה "להפסיד" 3 שקלים על קצת חמוצים...

"החזירות הכלכלית" הפעוטה הזו, תגרום לי, לא להכנס למסעדה הזו יותר.
אמנם "חסכו" עלי 3 שקלים שלמים- אבל את הארוחות הבאות שלי - אני אוכל במקומות אחרים...

סיכום: 
חניה - תלוי מתי - אבל נראה שאפשר להסתדר.
טעים? חלק כן חלק פחות. (הרבה פחות).
שווה? ממש לא.

המלצה:
לחפש מקומות אחרים.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה