יום שלישי, 1 בפברואר 2011

גלידת סחלב של פלדמן

קודם כל גילוי נאות:
אני אף פעם לא זוכר אם זה סחלב או מלבי...

אני חייב לציין שאני לא מאותן "התפוצות" שמכינים בהם את שני הקינוחים הללו כמסורת.
או יותר נכון בכלל... אבל לאחר שנתקלתי בהם בתקופת השירות הצבאי שלי, הגעתי למסקנה שאם הם מיוצרים ביד אוהבת, הם מעדנים אמיתיים.

וכשאני אומר ביד אוהבת- אני לא מתכוון לאלו שמוכנים על בסיס מים.

אלה שמוכנים על בסיס שמנת וחלב מלא ולא דל שומן וטעם.
ועל אחד כזה אני רצה להמליץ: בשדרות ירושלים פינת ד"ר ארליך.

מי שרוצה לאכול ולהבין איך מלבי צריך להעשות- ולהאכל- שיגיע לשם.
את שעות הפתיחה אני לא יודע, את המחירים אני לא זוכר- אבל שווה שווה שווה.

מי שלא יכול - יכול לעשות עם עצמו חסד ולקנות את גלידת הסחלב של פלדמן.

הם ניסו להנדס מוצר איכותי- והצליח להם לא רע.
אני לא יכול להגיד איפה קונים את זה- (אני קונה את זה בחנות המפעל באיזור התעשייה של רחובות) - אבל שווה לטעם מהגלידה הזו.

הבסיס הוא גלידת על בסיס חלב אבל התוספות של הסירופ המתוף האגושים הטחונים וקוקוס- עושים את הגלידה הזו למיוחדת מאוד, בעיקר על רקע שאר הגלידות הנדושות והמומצאות (וניל איטלקי, וניל צרפתי, וקרם וניל.....).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה