יום שלישי, 8 בפברואר 2011

תערוכת התיירות של ישראל 2011 IMTM

נכון, זה לא בדיוק מה שבדרך כלל בלוגרים מסקרים אבל כשיש משהו מעניין - אני חושב שכדאי שכולם יכירו אותו.
בכל אופן אז ככה:
היום נפתחה תערוכת IMTM 2011.
בתערוכה מציגים הרבה מאוד גורמי תיירות ישראלים ומחו"ל את מרכולתם.
אני חייב לציין כמה דוכנים שמאוד הפתיעו אותי:
1. טורקיה.
למרות הכל - החברה האלה חושבים שהם עדיין יכולים לקבל מאיתנו תיירות.
אני חייב לציין שכיון שביקרתי בתערוכה בשעות הבוקר- בזמן שהיה מיועד לאנשי המקצוע- ראיתי שם תנועה.
אני מקווה שאחרי הצהרים בעת שהקהל הרחב הגיע לשם- הדוכן שלהם היה נטוש.

2. דג על הדן.
אני מכיר את המסעדה וקומפלקס הפורלים שלהם הרבה מאוד זמן- מעל ל 20 שנים.
התצוגה שלהם נתנה לי את החשק לחזור לשם - למרות שמדובר בחציית המדינה.
הם הציגו גם דגי פורל מעושנים מצויינים, גם דגי פורך מוחמצים- שהיו מצויינים גם הם, וגם ממרח פורלים מעושנים- שהיה המפתיע ביותר לטעמי.

3.הדוכן של שגרירות יפן- אוריגמי 
היה יעיל מאוד. אתם יודעים- יפני שכזה.
אנשי השגרירות הפנו אותי מיד לנציג שלהם שעשה כמיטב יכולתו לסייע לי לקבל את החומרים שרציתי.
יפן במיטבה.
חבל רק שכרטיס עולה 2000$.

3. איטליה/תאילנד
הדוכנים של המדינות הללו שלחו נציגים שהאנגלית שלהם היתה קשה באופן מיוחד.
וחבל.

מחר אגיע שוב לתערוכה ואכתוב רשמים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה