יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

פנדה מחשבים

במקרה נתקלתי במאמר שפורסם בהארץ:
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=rl20100921_21447&from=haaretz

ועלתה בי מחשבה נשכחת שחשבתי ממזמן להעלות פה.
קניתי בפנדה כמה חלקים למחשב שבניתי.
אחרי כחצי שנה התקלקל הכונן הקשיח.
התחיל לתקתק.
לא משהו מיוחד.
זכרתי שאת הכונן קניתי בפנדה מחשבים כשעוד היו בפארק התעשיה בקיסריה.

נסעתי לשם- ורק על הדלת הסתבר לי שהם עברו למרכז חדרה.
לא משנה.
נסעתי לחדרה.

הגעתי לחנות- ושם בישו ממני את החשבונית.
זה עלול להיות בעיה כשאתה עצמאי כשהחשבוניות שלך עוברות בכל חודש לרואה החשבון שלך.
בסדר.
השגתי את החשבונית וחזרתי לחנות בפעם השלישית.
ואז אמרו לי שהיות שהכונן נקנה לפני כ9 חודשים האחריות שלהם מאפשרת להם לקבל ממני את הכונן אבל לתת לי כונן משומש.
אז על מה בדיוק האחריות?
שאני מקבל משהו שעבר תיקון של מישהו אחר?
אני לא מדבר על העניין הבסיסי והיסודי שכונן לא אמור להתקלקל אחרי 8 חודשים.
באופן בסיסי- כי זה קורה.
אבל זה שמבחינתם  אחריות שקיבלתי מהם ל3 שנים מתבטת מבחינת פנדה מחשבים בזה שאני צריך לשלם 60- שקלים נוספים - זה הכעיס אותי.
אחרת מה העניין של אחריות?
לקבל משהו משומש?
הרי לא קיבלתם ממני כסף משומש??

בקיצור כל ההתנהלות של החברה הזו מסתדרת לי מצויין עם מה שכתוב בכתבה הזו בהארץ.

שומר נפשו ירחק מהחנות הזו ומכל הרשת הזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה