יום שלישי, 22 ביוני 2010

Cyprus Airways

האמת?
לא עיצא לי לטוס עם הרבה מדי חברות אחרות מאלעל.
למה?
הרבה סיבות:
אני לא טס מספיק- זה בטוח....
הסוכנת שלי מכורה לאלעל....
וגם אני מדי פעם חושש לטוס עם אחרים....

הפעם לא היתה ברירה וטסתי עם Cyprus Airways לקפריסין.
אז מה היה לנו?
מחיר מופקע.
מזתומרת?
בעבור 400$ הייתי מצפה לטוס לפחות עוד שעתיים.
טיסה לקפריסין היא נטו 25 דקות.
טיסה לכל יעד אחר- עולה עוד כ200-300$. ולוקחת עוד שעות נוספות...
לפי זה- הטיסה צריכה להיות הרבה יותר זולה.

מצד שני- האוכל בטיסה .... הםם... איך לקרוא לזה?
לא היה בנמצא.
כל מה שקיבלנו היה קרטונית של מיץ תפוזים - לא סחוט ולא בטיח....
וכל זה תמורת 300-400$...

הטיסה עצמה: אין מה לציין.
טסים באיירבוס שרוחב המושבים כשל זה שבאלעל- הם לא הרבה יותר טובים ולא הרבה יותר גרועים...

הדבר היחידי שאפשר לציין הוא שעד שהמטוס מגיע לרום טיסה- הוא כבר מתחיל בהנמכה לקראת נחיתה.
טיסה יותר קצרה מטיסה לאילת....
והתנאים בהתאם.
אין סרטים, אין אוכל, אין דיוטי פרי (מבחר עלוב ביותר)

בקיצור- שום כלום עם כלום במחיר כפול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה