יום רביעי, 12 במאי 2010

פלאפל אמסלם - שד´ העצמאות 50 יבנה


איך להגיד?
לא טעים.
נראה לי הכי פשוט להגיד את זה ככה ישר.
פשוט לא טעים.

זה מקרה קלאסי של שלם שאינו טעים מכל סך חלקיו.
ההתחלה היתה מבטיחה- המקום נראה נקי ומצוחצח.
הסככה - פינת האוכל היתה מלאה בשאריות של לקוחות קודמים - אבל זה רק גרם לי לחשוב שהיו שם הרבה לקוחות- ואלה לא משקרים נכון?
אז זה- מסתבר שזה יותר מורכב....

האוכל מסודר שם בצורה מופתית.
החמוצים שכוללים מבחר נדיב של חצילונים מוחמצים, כרוב כבוש (איפה מוצאים מקומות שמגישים את זה היום?), חצילים מטוגנים, פלפלים חריפים מטוגנים... ועוד ועוד.
הכל מסודר יפה יפה ונקי.

אלא מה?
כשהגענו וביקשנו שתי מנות- אני ואחי- המוכר הוציא את הפלסטיק מהמקרר. (האקדח המעשן...)
אמרתי לאחי- הנה מקום ששומר על קירור כמו שצריך....
ואחר כמה דקות קיבלנו את המנות שלנו...

מה להגיד- לא היה טעים- כמו בבית חולים.
האוכל אולי בריא נקי והכל- אבל לא טעים.

סיכום:
נקיון: כן ולא (הסככההורידה הרבה נקודות)
טעם: לא
חניה: יש.


תגובה 1:

  1. נראה לי שטעית במקום , אני אוכלת שם למעלה מ5 שנים . הטעם הנוסטלגי של אותו כדור פלאפל הוא רק למביני טעם אייכותי לאכול טוב ובריאה .המקום תמיד נקי הכל טוב שמוגש שם הסלטיה המובחרת לא קיימת באף מקום (ואני אחת שעובדת בשטח ורואה הרבה עסקים)מלבד הפלאפל הייחודי יש שם מגוון בשרים עשיר שהמלצתי האיישית היא קבב הבית של המקום.למי שמחפש אוכל מהיר ועדין טעם של בית זה המקום !

    השבמחק