יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

שוקולדבש - משק לין

כמו שכתבתי בפוסט הראשון- אני אבקר לפי טעמי האישי כל מה שיראה לי לנכון.

והנה הזדמנות לבקר מוצר שנראה לי על פניו מבטיח מאוד -שוקולדבש של משק לין.

בטעימה עיוורת - זה לא שממש עצמתי את העיניים אבל הכנסתי לפה כפית גדושה של השוקולדבש- ועצמתי את העיניים.
בטעימה הרגשתי גם את חמאת הבוטנים וגם את הטחינה.

שום שוקולד ושם בטיח.
מעניין מי אמר להם שזה דומה לשוקולד.
ובכלל, ממרח החרובים שמתיימר להחליף- מבחינה טבעית את השוקולד- מי בכלל מצליח לטעום בו שוקולד???

אני הייתי מציע למשק ליק לערבב שוקולד אמיתי ואיכותי עם דבש- זה יהיה גם יותר בריא וגם יותר טעים.

ואני מציע לכל הטמבלים שמערבבים משהו ומציעים אותו למכירה- קודם כל לבדוק את מה שהם מוכרים - בהשוואה למוצר האיכותי.
כל אדם נורמלי שיטעם שוקולד מעורבב עם דבש - יוכל להגיד לכם שהשוקולדבש בכלל לא מתקרב למוצר המקורי.

ועוד נקודה:
כשכותבים על משהו מעדנים טבעיים- למה מתכוונים???- לזה שאת הטחינה לא עיבדו? לא הצלחתי לטעום שום גרגר שומשום במוצר - ולכן הטחינה כנראה עברה עיבוד מסויים.
אותו כנ"ל לגבי חמאת הבוטנים.
ואני לא מדבר על החרובים....

בשורה התחתונה- לא טבעי ולא נעליים.

סיכום- מוצר סתמי ללא טעם וללא תוחלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה